צריכים שירותי גרירה? צרו עמנו קשר כבר עכשיו!

חילוץ רכב מחניון

בעמוד זה ריכזנו לכם את כל המידע על חילוץ רכב מחניון רגיל או תת קרקעי, כולל טיפים ודגשים שיעזור לכם לבחור את רכב הגרר בצורה טובה יותר.

מה לבדוק לפני הזמנת שירותי חילוץ רכבים חניון?

רגע לפני שמזמינים חילוץ רכב מחניון תת קרקעי או חילוץ רכב מחניון רגיל, חשוב לדעת שאתם מזמינים את הגרר הנכון, במחיר הנכון וכזה שיודע ויכול לגרור את סוג הרכב שלכם. אחרת, אתם מסתכנים בנזקים. בדף הבא, נעבור על כל מה שאתם צריכים לדעת לפני הזמנת גרר מחניון – הנה הדגשים העיקריים:

  • חשוב לוודא שלגרר הרכב יש ניסיון עם סוג הרכב הספציפי שלכם.
     
  • חשוב לערוך השוואת מחירי חילוץ רכב מחניון כדי למצוא את הגרריסט הנכון.
     
  • כדאי שתציצו בביקורות ודירוגים באינטרנט, שיכולים לכוון אתכם לגרריסטים מומלצים.
     

חילוץ רכב מחניון

מה חשוב לדעת על חילוץ רכב מחניון? – מיקום מדויק 

הדבר הראשון שאתם צריכים לומר לגרריסט, מכיוון שנתונים אלו ישליכו על סוג הגרר שיהיה צורך לשלוח לכם. למשל, אם צריך חילוץ רכב מחניון תת קרקעי, חשוב לדעת את גובה החניון, את מידות הרוחב שלו (פלוס מינוס, לא מידות מדויקות) ועוד. בין אם ישנן מגבלות אחרות המשליכות על סוג הגרר הנדרש, חשוב לציין זאת מראש ולפני שמזמינים חילוץ רכב.


כמו כן, בנוגע למיקום המדויק שלכם, חשוב להיות ספציפיים ככל האפשר כדי להבטיח שהגרריסט יוכל למצוא אתכם במהירות ובקלות. בסופו של דבר, לעיתים יש צורך להמתין לגרר לא מעט זמן, זה ידוע, לכן מתן המיקום המדויק יחסוך לכם וגם לגרריסט זמן וטרחה. אם אפשר, אפילו שלחו לגרריסט את נקודת הציון שלכם ב-waze או בווצאפ.

חילוץ מחניון - דגש על סוג הרכב וצורת התשלום

חשוב לדעת, שסוג הרכב הנגרר יכול להשפיע על העלות וסוג הגרר הנדרש. לדוגמה, רכב גדול יותר או מסחרית הם כלי רכב אשר עשויים להצריך גרר כבד ולפיכך גם גדול. כמו כן, צריך לברר על העלות וכיצד אתם יכולים לשלם עבור חילוץ רכב מחניון תת קרקעי. 


אנשים לעיתים נתקעים עם הרכב כשאין עליהם כסף מזומן, לכן חשוב לבדוק מה שיטת התשלום לפני הזמנת גרר רכב. למשל, בדקו אם אפשר להעביר תשלום ב-BIT או בסליקת אשראי בטלפון. במקביל, ודאו שאתם מקבלים קבלה כדי שיהיה עם מי לדבר במקרה של נזק במהלך הגרירה.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9897825

לסיכום, נדבר על השוואת מחירי גרר מחניונים 

גרר רכב מחניונים יכול לעלות כמה מאות שקלים בודדים, אם כי העלויות האלו יכולות להשתנות בהתאם לסוג הרכב, המיקום שלו, מרחק הגרירה, סוג החניון בו הרכב תקוע, סוג הבעיה ברכב וגורמים נוספים. לכן, יהיה כדאי לערוך השוואת מחירים לגרירת רכב מחניון ולבחור בגרריסט הנכון לכם.


כשאתם עורכים השוואת מחירי חילוץ רכב מחניון תת קרקעי, קחו בחשבון שכדאי לקבל לפחות 3 הצעות מחיר, ורק אז לבחור בגרריסט הרצוי. כמו כן, טיפ אחרון מאיתנו, תמיד לזכור שלפעמים הזול יוצא יקר! במילים אחרות, אל תמהרו לבחור את שירותי הגרר הזולים ביותר, כי לעיתים אלו יכולים לגרום נזק במהלך הגרירה.