צריכים שירותי גרירה? צרו עמנו קשר כבר עכשיו!

גרר בכפר סבא

אין דבר יותר מתסכל מלהיתקע עם הרכב באמצע הכביש. בין אם אתם בדרך לעבודה ובין אם נסעתם לסידורים, פגישות או נסיעה משפחתית ונתקעתם מסיבה כזו או אחרת, תוכלו להזמין דרכנו גרר בכפר סבא ולקבל מענה מהיר, במחיר זול.

גרר בכפר סבא זה 'גרר פלוס'

תקלה עם הרכב יכולה להתרחש בעקבות מגוון סיבות שונות. לא תמיד ניתן לפענח בשטח מה התקלה ועל כן נדרש להזמין שירות של גרר, אשר יקח את הרכב אל המוסך, שם יבצעו את כל הבדיקות בצורה מקצועית ומעמיקה יותר. הזמינו כעת גרר בכפר סבא דרך פורטל 'גרר פלוס' ותוכלו לקבל שירות מהיר למדי, במחיר משתלם ואטרקטיבי. 

 

גרירת רכבים בכפר סבא

בחירת שירותי גרר באזור כפר סבא

בבואכם לחפש שירות של גרר באזור כפר סבא, נמליץ לכם לבדוק את הדברים הבאים:

  • ביטוח: האם לנהג הגרר יש ביטוח שמכסה מצבים בהם הרכש שלכם ניזוק תוך כדי הפעולה?
     
  • זמינות: תוך כמה זמן מרגע הפנייה, רכב הגרר יגיע אל הנקודה שבה אתם נמצאים?
     
  • מחיר: כפי שאתם בוודאי מנחשים, תוכלו לקבל הצעות מחיר שונות בעבור חילוץ עם גרר ולכן חשוב לבדוק מחירים לפני. תוכלו לקבל מידע נוסף על מחירי גרר במחירון.
     
  • סוג הרכב שלכם: לא כל מי שמספק שירותי גרר במרכז, יגרור למשל אופנועים, טרקטורונים או משאיות. וודאו זאת מראש.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9897825

גרירת רכבים בכפר סבא בצורה בטוחה

העמסת הרכב אל הגרר, צריכה להתבצע בצורה אחראית, זהירה, איטית ומבוקרת. ככל שהרכב גדול וכבד יותר, כך נדרש לפקח על העמסתו בצורה קפדנית יותר. אגב, החל מהרכב שמגיע רכב הגרר, לא תצטרכו לעשות דבר בעצמכם ולמעשה הגרריסט הוא זה שאחראי על המשימה. הוא יכנס אל הרכב שלכם, יעביר את מוט ההילוכים למצב ניוטרל, יבצע חיבורים אל רצועות וחבלים באמצעות וו גרירה מיוחד ולמעשה יבטיח חיבור בטוח שישמור על הרכב לכל אורך התהליך.

שירותי גרר מומלצים בכפר סבא והסביבה

אנחנו בפורטל גרר פלוס, מקפידים לעבוד אך ורק עם אלו אשר מספקים שירותי גרר בכפר סבא ברמה הגבוהה ביותר. זאת על מנת לספק לכם פתרון מעולה הן מבחינת המחיר של השירות ואם מבחינת היחס, האדיבות וכמובן גם המקצועיות. למציאת שירותי גרר מומלצים בכפר סבא והסביבה, השאירו לנו פנייה כאן בעמוד או חייגו אלינו אל המוקד הטלפוני.

 

חשוב להזכיר כי ניתן להזמין דרכנו גם שירותי דרך שונים, כמו למשל תיקון פנצ'ר עד הבית או החלפה של גלגל וגם שאיבת דלק שגוי או החלפה של מצבר שאינו תקין. בדרך זו תוכלו למעשה להימנע מגרירת הרכב וברוב המקרים תוכלו להשתמש בו באופן מיידי לאחר שהתיקון בוצע.