צריכים שירותי גרירה? צרו עמנו קשר כבר עכשיו!

גרר אופנועים בראש העין

גרר פלוס הוא האתר בו ניתן למצוא בקליק גרר אופנועים בראש העין, וכן להבטיח את קבלת השירות המקצועי ביותר שניתן לקבל. עם השוואת מחירי גרר אופנוע, אתם יכולים לצאת לדרך, תרתי משמע, עם גרריסט מקצועי.

האם חילוץ אופנועים בראש העין כולל גרר?

חילוץ אופנועים בראש העין יכול לכלול גרירת אופנוע, אבל מצד שני, ישנן תקלות מסוימות אשר ניתן לפתור אותן בשטח. לצורך העניין, לא תמיד ישנה חובה לגרור את האופנוע אם הוא אינו מניע לכם לפתע. לא פעם, ייתכן שהמקור של הבעיה יהיה טמון בבעיות שניתן לפתור, כמו למשל אספקת דלק למקום בו אתם תקועים, חילוץ אופנוע בעזרת התנעת בוסטר, תיקון פנצ'ר באופנוע ועוד. עבור כל אחת מהבעיות לעיל, תוכלו לקבל שירותי דרך לאופנועים אשר כוללים תיקונים קלים במקום.
 

גרירת אופנוע בראש העין

כמה עולה גרירת אופנוע בראש העין?

לפי מחירון גרר אופנועים כאן באתר גרר פלוס, מחיר גרירת אופנוע בראש העין יכול לנוע בין כמה מאות שקלים בודדים ל-10 ק"מ ראשונים, בד"כ לא יותר מ-100 – 200 ₪ בממוצע. עם זאת, ככל שהמרחק של הגרירה עולה, ככה גם המחיר עולה בהתאם. לצורך העניין, גרירה של 30 ק"מ כבר תעלה לכם כ-200 – 400 ₪ בממוצע, כאשר מחיר זה כולל גם גרירת קטנועים בראש העין. צריכים גרירה רחוקה יותר? בגין כל קילומטר נוסף מעבר ל-30 ק"מ, בדרך כלל תמצאו את עצמכם משלמים כ-4 – 10 ₪ לכל ק"מ נוסף.


מחיר גרירת אופנוע לטווח קצר בראש העין

מחיר גרירת אופנוע לטווח קצר בראש העין: 150 ₪

טווח מחיר גבוה 200 ₪

טווח מחיר נמוך 100 ₪

מחיר גרירת אופנוע בראש העין הוא קבוע?

התשובה לשאלה לעיל היא: לא, מחיר גרירת אופנוע בראש העין אינו קבוע, שכן הוא משתנה בין חברות הגרירה וכן בין סוגי האופנועים השונים. המרכיבים אשר משליכים על מחיר הגרירה הם:

  • משקל וגודל האופנוע.

  • מרחק הגרירה והמיקום של המוסך.

  • המקום בו אתם תקועים, ועד כמה הגישה לאותו מקום מורכבת.

  • מזג האוויר, השעה ביממה, והאם מדובר ביום חול או בשבתיום חג.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9897825

איזה גרר קטנועים בראש העין לא להזמין?

להזמין גרר אופנועים מומלץ בראש העין, זו פעולה שצריך לבצע אך ורק לאחר סקר שוק קצר הכולל גם השוואת מחירי גרירת קטנועים ואופנועים בראש העין. כאשר תוהים מי נחשב גרר מומלץ, חשוב להיות מודעים לדגלים האדומים הבאים:

  • המלצות: השתדלו לא להזמין גרריסט בראש העין שאין לו המלצות מאת לקוחות.
     

  • מחירים: הימנעו מאנשי מקצוע אשר גובים מחירים נמוכים או גבוהים מדי.
     

  • אחריות: עדיף שלא להזמין גרריסט בראש העין שאינו מבוטח ולכן, גם לא יכול לספק אחריות גרירה.

אם תשכילו לעקוב אחר הטיפים והדגשים לעיל, תוכלו למצוא גרריסטים אשר מספקים שירות ללא דופי. בכל מקרה בו אתם מתקשים לאתר את אנשי המקצוע הנכונים, תוכלו גם ליצור קשר דרך שירות הלקוחות כאן באתר גרר פלוס.